missing you

ahhh... jag har blivit beroende av black eyed peas - missing you!
brukar lätt bli så för mig, att jag nöter ut låtar som jag fastnar för.
har dock tänkt försöka vara lite försiktig med denna..

sitter just nu och pustar ut efter en dag på golfbanan!
okej, jag ska inte klaga.. vi är på SPRING BREAK nere i
southport i north carolina.. vi spelar på så sjukt fina golfbanor
och vädret är kanon, ahh.. jag får väl försöka tänka på
det när golfspelet är lite knackigt såhär i början av säsongen.
idag spelade vi match mot fairfield (från connecticut)!
riktigt roligt med match för omväxlings skull..
vi spelade bästboll match 2 mot 2 (en tjej, en kille),
jag spelade med seugeun! tyvääärr förlorade vi, men
vi delade matchen totalt. puh!
ser framemot resten av veckan, så härligt att vara iväg såhär!

har ju inte skrivit om premiärtävlingen förra veckan!
vi flög ner till savannah, georgia på lördagen med både
tjej- och killaget! var vår egen tävling (i georgia, fråga inte
varför), kul att vi for allihopa! bodde supermysigt
och spelade en riktigt fin bana.. spelade in söndag och tävlade
måndag + tisdag. finns alldeles för mkt att säga om tävlingen,
men jag kan sammanfatta det med att golf är som kelly clarkson
skulle uttryckt det; up and down, back and forth, like a roller coaster ;)
märktes att det var första tävlingen på allas scorer.. vi ledde
med 10 slag efter första dagen, MEN tappade allt och hamnade på
EXAKT samma slag som fairfield. tyvärr så räknades 5e spelarens
resultat så vi slutade tvåa ;/

lite bilder från helgen;

   

   

   

   



Annars har jag börjat gilla hockey igen efter OS!
Riktar numera in mig på elitseriens slutspel, eftersom
Brynäs blev klara för några dagar sen.. Sååå skönt!
Någonting annat som är skönt är att de där Luleå
missade slutspel, hehe! De hade ju ändå åkt ut i kvarten,
de vet vi alla så säg ingenting! Eller förresten, vad säger
du Johanna?! ;)

Btw, kolla Brynäs målskillnad.. Det beror på kungen i målet!
Brynäs har släppt in minst mål av alla lag! Nu köör vii..



Nää, nu kom Jullan med en kopp te och en tallrik
med vindruvor, brieost och kex.. Tror jag avrundar
bloggandet för kvällen!


Lots of love /Linnea

Kommentarer
Postat av: johanna

instämmer helt och hållet i expertens utlåtande.. ;)vi (såhär som nykomling i hockeyvärlden har jag valt att göra linnea glad o ha brynäs som mitt favvolag) som då inte hejjar på luleå får tacka timrås anders lindbäck för den fenomenala målvakts insatsen som slutade på 35 räddningar och vinst till timrå med 0-1..

2010-03-15 @ 00:12:31
Postat av: D:

Verkar inte gå nån nöd på er!!

Ha det så bra,

och...

D.

2010-03-15 @ 12:26:46
Postat av: Anonym

Ooottroooligt fint det verkar vara :-)

Passa på att njuta!!

Kramis mami

2010-03-15 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0