wish me good luck

klockan är snart elva och jag har bäddat ner mig i sängen
här på hotellet i maryland. jag bor med julia och andrea i
världens mysigaste rum med balkong och utsikt mot havet..
helt sjukt vackert. har tagit bilder med mobilen, såååå om
1129042 veckor kanske ni får se ;)

hur som helst så har vi spelat in banan här i dag, resan hit tog
fyra timmar och vi startade 6:00. så jag är nästan svimfärdig nu!
känns riktigt spännande med tävling imorgon och än så länge
är jag inte nervös! det får gå som det går.. första collegetävlingen!

så imorgon 9:26 lokal tid slår jag ut, och säsongen för blackbirds
golf team fall 09 är igång!! så håll en tumme om ni vill, klockan
är ju då 15:26 i sverige ;)

rapporterar mer imorgon!

wish me good luck.


(FÖRSTA BILDEN PUBLICERAD AV MIG, WOHOO!! bilden är från
hard rock café i ny)


/linnea

Kommentarer
Postat av: D.

Vi är med dig hela vägen!!!

Bra att du skrev ut tiden...då tänker vi på dig...

Have fun!

Keep on...

D.

2009-09-14 @ 07:23:45
Postat av: Lina

Hoppas allting går bra, du är bäst! ;p

2009-09-14 @ 08:53:26
Postat av: malin h

håller alla tummar och tår för att allt går bra :) och tänkte bara säga att jag kanske kommer att komma med lite frågor för mitt projektarbete blir att genomföra min ansökan till college och undersöka med andra hur de gått till väga, tips att tänka på och en massa annat :D så kanske bär av mot usa för min del med! aaaaa! massor av kramar

2009-09-14 @ 17:39:29
Postat av: Vera

Kul med NY, Jag kommer gärna med nästa flyg till The big apple! Kram / Vera,P.s: Lycka till!

2009-09-14 @ 18:54:48
Postat av: Malin Becker :)

Hej Gumman!

Det kommer att gå superbra ska du se! Det är som vilken annan tävling som helst och det har ju gått bra förr så det kommer att gå minst lika bra nu! Att vara lite nervös är helt normalt och det visar bara att du har det där lilla extra! Ta vara på första tävlingen och njut av ögonblicket! Första tävlingen för ett amerikanskt collegelag är inte något som alla har i bagaget! Kör hårt och jag ska hålla tummarna!

KRAAAAM

2009-09-14 @ 19:34:31
Postat av: bumman

du är bäst lillhjärtat mitt! det kommer gå kanon! tänker på dig! kärlek till dig gumman!

2009-09-14 @ 19:39:33
URL: http://emelielindenhall.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu har jag läst detta inlägg minst 10 gånger, jag efterlyser ett nytt! ;-*

2009-09-14 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0