what a wonderful weekend

alltså jag kan inte förstå vart den här helgen tog vägen?!
men det är väl ett bra tecken!

lördagen spenderades i new jersey och närmare bestämt millburn!
mina förväntningar inför dagen var att hitta hem till jossan som sagt.
jag hade en handskriven lapp med mig med vägbeskrivningen, och
hör och häpna så tog jag mig dit på ett alldeles utomordentligt sätt!
jossan mötte upp mig i det fina vädret, vi åt en god lunch och bara tog
det lugnt :) sen blev det firande av 20-åringen i parken med andra
au-pairer för att sedan avsluta kvällen med premiär av svärdfisk!
en toppendag helt enkelt!

  

idag blev det en heldag på manhattan med malin! tänk att vi växt upp
på samma kvarter och att vi båda hamnade här, samtidigt! amazing!
vi bestämde att vi skulle träffas på times square, vilket kanske inte
var det smartaste.. eftersom hälften av världens kristna (kändes som
det iaf) stod och sjöng och bad mitt på times square. kaos! haha.
vi tog oss därifrån i alla fall och styrde vår kos mot little italy istället
där vi åt gooott. kvällen avslutades med lite shopping ;) vad tusan!

  

är helt slut efter en helhelg med två bodenbrudar! :)

har även hunnit med två brandlarm, rockband, myskväll med golfbrudarna m.m.m.m.

dagens nyhet; nu har jag sett den första kändisen på new yorks gator,
och det var ingen amerikan utan en SVENSK. carolina klüft närmare bestämt!!

nu väntar en ny och spännande vecka, som avslutas med
golftävling på YALE UNIVERSITY!

gnite /Linnean

Kommentarer
Postat av: D.

Härligt! Fantastisk helg!

Låter som det inte går nån nöd på dig!

Kul att du la in bilder direkt...



Ps.

"Gissa elitserien 2010" anmälningstiden är förlängd t o m Fredag, håll utkik på facebook!

D.

2009-09-21 @ 15:05:38
Postat av: Anna

häftigt med kändis! dock får du nog hitta någon bättre än en svensk ;p heh, ni har jag fixat headset så ni blir det SNACKA !! (L)

2009-09-21 @ 16:05:00
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0