tack för kaffet

"lycka är att minnas gårdagen, drömma om morgondagen och att leva idag"


(gårdagen) hahaha! sitter och gör lite läxor.. så dyker timbuktus - tack för kaffet upp..
jag kan inte sluta skratta! lovisa du är tamejtusan bäst alltså! vilka minnen vi har ;D

(morgondagen) min tidigare utlysta tävling ser ut att närma sig upploppet och
tro det eller ej men det är väldigt jämnt.. den ena springer om den andra,
men målet är allt närmare i sikte! det gillar jag! <3

(idag) haft en toppendag med träning, filosofi, mycket skratt och skypesamtal
med mamma, pappa, lovisa, jonny, anna, tommy och sist men inte minst farmor och farfar!!!
vad mer kan man begära?!




/Linnean

Kommentarer
Postat av: D.

Trodde aldrig farfar skulle bli en datanörd...

men det går att lära gamla hundar sitta!

D.

2009-09-30 @ 15:02:53
Postat av: syrran

hahaha, det kan vara bland det roligaste vi har gjort!!! hur kom vi ens på idén och vart fick jag allt ifrån!! ;) älskar dig!!!

2009-09-30 @ 15:25:55
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0