snart smäller det

Idag börjar elitserien. Som många av er läsare redan vet är jag och Linnea riktiga Brynäs fan.
Och idag kom jag och Linnea fram till att vi skulle göra något roligt av denna säsong.
Vi kommer tippa alla brynäsmatcher och i vanlig ordning göra en tippning över hela serien.

Sen har vi även suttit och planerat över vilken match vi ska se i US.
Jag är riktigt sugen på att se Washington Capitals och se Bäckis där det blev ett litet missöde
senaste gången jag hade laddat inför att se Nicke B!


Har glömt att tala om för er att ni kan se längst ner under alla inlägg vem som har skrivit det.
Det står ett litet namn bredvid kommentar knappen. Annars kanske ni märker vem det är! :)



Nu vill jag bara fara och hälsa på Syrran!!! Jag bara tjatar och tjatar på mig själv att jag ska
fara, snart hoppar jag bara på första bästa planet så jag får träffa henne någon gång.

♥ Du är världsbäst Linnea! ♥



 


Kommentarer
Postat av: D.

Härliga bilder!

Kan inte bli bättre!

Ni kan gå in på facebook och vara med i vår facebookgrupp: "gissa elitserien 2010"

Anmälningstiden är förlängd till fredag!

D.

2009-09-21 @ 18:50:16
Postat av: Lina Hahto

Härlig blogg tjejer :) kul att läsa!



låter kanon med brynäs och att tippa matcher, härligt tjejer! haha !! spännande med årets elitserie !



saknar dig linnea!



kram till er båda

2009-09-21 @ 23:46:56
Postat av: johanna

snygga brudar må jag säga :)

2009-09-22 @ 22:11:22
Postat av: Emil

Tur att rätt lag vann den matchen, haha :D

2009-09-23 @ 17:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0