premiären avklarad!!!

WOHO!!! Jag klarade det ;)

Hehe, okej. Det var väl inte så svårt att spela en golftävling, det har jag gjort förut.
Men det var inte en vanlig golftävling, det kan man lugnt säga.. Det var min första
tävling i Usa, första tävlingen på college, första tävlingen jag BÄR bagen, första tävlingen
på väldigt många veckor etc etc.. Men det sjuka var att jag knappt var nervös,
jag gick upp på tee och bara slog. Det måste ha varit erat stöd här på bloggen
och alla fina kommentarer som gjorde det! Hehe!

Vädret har varit helt underbart idag och stället vi spelar på är helt fantastiskt,
så man ska inte klaga! Coach och jag har redan lite grejer vi ska jobba på med
svingen, vilket känns otroligt bra. Han är ett fenomen!! (Och sååå lik dig Jonny i sättet!
You know what I'm sayin?)

Efter tävlingen tränade vi någon timme, sen har vi varit på bankett för alla spelare
och ledare!

Och vet ni vaaad, jag har en liten överraskning!! (Kolla ner)


1. Stället vi bor på
2. Utsikten från rummet
3. Same same
4. Min nya golfbag (ps. ni som har gett mig lyckonallar, ser ni. hihi)


Ne, nu måste jag sova och ladda för ännu en tävlingsdag imorgon!
Hör av mig mer imorgon, och då väntar jag mig ett inlägg från världens
bästa Lovis <3

Gnite /Linnea


Kommentarer
Postat av: D.

Grattis!

Va skönt att det gick bra,

och att ni trivs...

Måste ha varit min hårdrocksnalle, ha ha...

Keep on...

D.

2009-09-15 @ 07:32:25
Postat av: Lina

Det ser ju helt underbart ut! :) Lycka till med andra tävlingen :) pusss

2009-09-15 @ 07:45:39
Postat av: Maria

Hejja hjärtat :) Jag är så stolt över dig...

Men nu måste jag boka resan så att jag kan komma å bära din bag :)

2009-09-15 @ 07:54:20
Postat av: Jonny

Låter toppen! Kul att se lite bilder också! :-) Vi åker till London på ons, om vi inte hörs på Skype innan dess så får vi höras nästa vecka. Kramar /J

2009-09-15 @ 09:58:15
Postat av: Eva

Grattis till att det gick så bra. Fina bilder, ser lyxigt ut. Ha det fortsatt bra. Kram Eva

2009-09-15 @ 11:57:17
Postat av: jiii

Jag är sjukt STOLT över dig baby :D well done ;) lycka till!

2009-09-15 @ 17:39:47
Postat av: Mami

Härligt kämpat!! Världens bästa Linnea <3. Roligt med bilderna:-)STOR kraaam

2009-09-15 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0