Lovisa <3 Linnea

Nu är det dags för tjejen från "andra" sidan atlanten att göra bloggdebut i min o syrrans blogg! Som Lovisa nämnde kommer vi att ha en blogg tillsammans, som kommer spegla livet i Boden och New York. Vi kommer skriva om allt som händer (och inte händer, hehe). Nu har jag alltså kommit fram till "the big apple", och flyttat in i mitt studentrum på Long Island University, Brooklyn, New York. Känns riktigt spännande! Jag kommer berätta mer om varför jag är här och vad jag kommer att göra (fast ni som läser vet nog säkert det vid det här laget, haha). Och som vanligt, skriv gärna en rad eller två till oss så vi får orken och motivationen att köra på med denna blogg. Särskilt en viss Linnea Jonsson kan behöva lite extra pepp, då hon inte är den största superbloggaren man skådat.. Menmen, nu ska jag försöka göra lite mysigt här på rummet. Så återkommer vi :) Ps. Jag saknar Er där hemma! Sen vill jag att ni börjar boka era biljetter hit, vem är först ut?!? (Är det nu jag ska starta någon slags pristävling här på bloggen?!) Lovisa, du är bäst. Love you honey <3 /Din Linnea

Kommentarer
Postat av: bumman<3

vilken fin blogg ni har=) kul att ni börjat blogga tillsammans! och linnea, jag är så jävla glad för din skull och så stolt över dig! Jag lovar att jag ska komma och hälsa på dig! puss och kram på er tjejer!

2009-09-06 @ 12:18:25
Postat av: Lovisa

JAG TROR JAG OCH LINA KOMMER FÖÖÖÖRST!! :D:D:D hehe

2009-09-06 @ 15:35:28
Postat av: Jonny

Vilken fin blogg! Linnea: ta massor av bilder så man får se hur allt ser ut over there! Jag är rätt säker på att jag & Anna dyker upp först i NY. Lillasyster + alla andra Bodensare är så sävliga av sig ;-)

2009-09-06 @ 18:30:35
Postat av: johanna

skriv skriv skriv ;D vill veta allt du gör så jag kan låtsas att jag är med dig varje sekund! pusss mitt gull ;-*

2009-09-07 @ 22:16:24
Postat av: jossan

Om jag får vara med i tävlingen så vinner jag den på Lördag! Då Linnea ska vi göra NY osäkert! :)

2009-09-08 @ 03:37:15
URL: http://josefiinlindberg.blogg.se/
Postat av: lina

tävlingen är ju redan avklarade, bokade biljett idag. (12 000 kronor enkel väg, men vafan det är det värt! ) ps. Linnea om jag glömt säga det så kommer jag i helgen, tänkt sova i ditt rum medan du är på tävling! dom ser väl ingen skillnad på osS? jag saknar dig baby! ;-*

2009-09-08 @ 16:21:00
Postat av: lina

Jossan, du räknas inte. man måste passera en landsgräns för attt man ska få vara med ;) Skriv hela tiden linnea, vi vill veta allt! ;p Jag saknar dig otroligt mycket redan. Jag kommer nog vinna denna tävling. Satt och tittade på resor idag, hah ;) puss

2009-09-08 @ 16:32:15
Postat av: Marie lästäjdius :)

Å, vad kul att läsa om superbloggarinnan! Gött att höra att d känns bra! Tänker på dig jättemycket. Kramar!!

2009-09-08 @ 20:08:42
Postat av: Maria

Hejja gumman :) Du kommer att bli grym på detta med bloggande... Jag ska byta in mina lotter imorgon och när vinsten är fixad bokar jag biljetter till mig å Marie :) Piff, Puff å pluto :)

Love you....

2009-09-08 @ 20:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0