Linnea ♥ Lovisa

Nu är våran blogg igång! Linnea kommer uppdatera från New York där hon ska gå på golfcollege (vilket hon får berätta mer om själv).
Själv ligger jag i underläge precis som småsyskon kanske ska göra? Kommer bara skriva lite då och då här ifrån lilla Boden. Hur det är att ha syrran på
andra sidan Atlanten och hur det är i lilla lilla Boden. Just nu är det faktiskt väldigt tungt, men det går. Jag fick prata med Linnea över
skype igår och till och med se henne i webcam. Då var jag super duper glad men efteråt var det jobbigt. Det som är jobbigast är att
man inte kan ringa när man vill, man kan inte träffa henne när man vill och såklart känns det ju att hon är så långt borta. Jag måste ta mig dit!!!
Igår fick jag se utsikten från 14:e våningen 1 tunnelbanestation ifrån New York City! Helt sjukt egentligen att hon är där nu istället för på silentium
och ringer dag ut och dag in (inget illa mot linneas ex.arbetskamrater men jag tror ni håller med mig). Nog för att det också har varit bra,
att hon har fått vara hemma här i Boden tills hon kände sig riktigt redo.

Du är världens bästa syster Linnea, är så otroligt glad för din skull just nu!


Kommentarer
Postat av: Sophie Isaksson

Läste faktiskt om det i tidningen förut :p Hoppas du Linnea får det bra i USA ;) Jag är Lovisas gamla klasskompis från förr ^^ Ha det bäst ni båda (:

2009-09-08 @ 21:32:03
URL: http://soffoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0