krya på dig ;-*

okeej dåå. jag får godta lovisas ursäkt om varför hon inte skrivit något på bloggen.
hon har nämligen feber och ligger nerbäddad i sängen, gumman. hade velat vara där
och pussa på dig! men jag tänker på dig, d v d <3

ska precis gå och sova, imorgon väntar nämligen första golfträningen!!! 
(haha, lite sjukt att vi har första träningen EFTER första tävlingen) 
jag längtar, ska bli så kul att se hur och var vi tränar! har bara en lektion
efter träningen dessutom, såååå kanske kanske blir det IKEA! Hade varit toppenbra
att få de sista pusselbitarna på plats här i rummet.

haha, vi hade floor meeting ikväll. så jäkla kul... ojojoj, det är någonting
som kommer fastna på minnet. det skulle aldrig hända i sverige alltså.
det roliga med att vara här är att det händer så mycket saker hela tiden
så man behöver aldrig känna att det är tråkigt eller segt på något sätt!
jag ska skriva en bok som jag sa tidigare... ;b

har haft lektioner hela dagen idag. men det har gått jättebra så jag är nöjd!

t ;-*

skriver mer imorgon, sov gott. /L

Kommentarer
Postat av: mami

..floormeeteing..hm,låter spännande! Hoppas golfträningen har varit kul :-)

Kram, kraam.

2009-09-17 @ 08:04:50
Postat av: D

Skypar i kväll!

D.

2009-09-17 @ 08:10:50
Postat av: liinis

haha vad är floormeeting?! Hoppas allt är bra gumman, jag hade en saknar-linnea-så-mycket-att-jag-snart-gråter-som-ett-barn-timme igå´r ;-*

2009-09-17 @ 14:53:28
Postat av: johanna

vad kul att det går bra för dig babe :) men vi hade ju inte förväntat oss något annat heller ;) du är bäst, glöm inte det! Och glöm heller inte att vända blad i fotoalbumet! pusss världensbästagebis ;-*

2009-09-17 @ 23:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0