jag glömmer inte att vända blad!

oj, jag skulle kunna prata om hur mycket jag älskar mina
nära och kära så att tangenterna på datorn går sönder..
så det ska jag inte göra, för jag kommer ju faktiskt behöva datorn,
men jag måste bara berätta om fotoalbumet jag fått av johanna
och lina.. alltså ni är så bra så jag vet inte vad jag ska säga!
jag fick med mig ett rosa fotoalbum inslaget i ett vitt snöre,
vilket gjorde mig hur glad som helst. men inte nog med det,
jag ska nämligen byta blad var fjärde dag, och bredvid varje
foto står en rad eller två till mig från de. jag får alltså ett nytt foto
att titta på var fjärde dag med en uppmuntrande hälsning.
you're amazing!! <3

idag hade vi första golfträningen. vi åkte härifrån vääldigt tidigt
och hann med att spela 18 hål, så grymt bra att vi mest kommer
spela på träningarna och inte bara stå på rangen! det gillar vi.
banan vi tränar på ligger i the bronx, vilket kan verka lite skumt
eftersom det är största slummen typ. men banan är tydligen bland
det finaste som finns i the bronx sååå ja..

haft en lektion idag, filosofi.. gick riktigt bra, det är verkligen intressant.
skönt att jag har linn med mig :)

ne nu ska vi hitta på något, det här går ju inte!

I'll be back.



/Linnea


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra att du håller koll på bladen ;)

2009-09-18 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0