it's a beautiful daaay

dagarna rullar på som bara den, vilket jag tar som bra tecken.

den här dagen har innehållit både många vakna timmar
och mycket aktiviteter..

jag har;

- tränat hela förmiddagen, var en bra träning!!
- fixat med stipendiet!
- haft filosofi, fick tillbaka läxan :))
- tippat brynäsmatchen. resultat; jag och lovisa båda tippade timråvinst,
matchen slutade lika vilket gav noll poäng till systrarna jonsson! (bra brynäs dock,
förlåt att jag inte trodde på er)
- pratat med mina älskade där hemma <3
- ÄNTLIGEN skaffat amerikansk mobil! så ni som behöver numret får höra av er!
- varit på IKEA här i brooklyn!!! åh, det kändes som ni säkert förstår som att "komma hem"!
hann få med mig ett och annat, som förmodligen kommer göra detta rum jättemysigt.
lägger upp bilder när jag fått ordning
- fått min adress hit, vilket betyder att ja.. hehe det får ni lista ut själv ;)

ne, nu måste jag packa klart.
imorgon bär det av till tävling numero 2, och som jag sa tidigare
så ska vi inte till någon randombana här i usa utan till YALE!!!

(här slank det in en bild från i vintras när vi var i sinkal och njöt av
det fina vädret.. mys mys mys)



HA EN BRA HELG!!! /Linnea


Kommentarer
Postat av: Bodil

Låter som om du har fullt upp! Mormor var sååå... glad över telefonsamtalet! Lyckospark inför tävlingen :)

2009-09-25 @ 11:59:09
Postat av: D

När vi var i Toronto tvingade Canadensarna oss att säga:

"Go up Jarvis street and down Young street"

När vi sa det så skrattade de högt!

Som svensk måste man lära sig uttalsskillnaden mellan J och Y...

Lycka till i helgen!

Hoppas du inte är i "Jail"

D.



2009-09-25 @ 21:25:35
Postat av: Maria

Hej Snozzan :) Ville bara titta in och säga att jag tänker på dig å hejjar på dig hela helgen...

Love you, love you, love you :)

2009-09-26 @ 19:07:27
Postat av: D.

Inga dåliga lag ni tävlar mot,

kul att se att du är med i gänget!

Keep on...

D.

2009-09-27 @ 12:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0