I'm still going strong!

Yeaah, jag klarade andra tävlingsdagen också ;)
Vi slutade 7/12 lag, men ingen av oss spelade någon
underbar golf så det är ju bra. För... It can only get better!
Har varit riktigt härliga dagar med strålande sol!

Nu är vi tillbaka i ciityyyy. Det var så grymt vackert när vi
körde in mot stan och såg alla skyskrapor lysa upp på kvällskvisten,
sååå häftigt.

Ska ladda in mer bilder, så ni får se hur jag ha det.
Kanske jag rent av ska ha ett bildblogginlägg?!

Hur är vädret hemma förresten?

 

I'll be back /L

Kommentarer
Postat av: D

Härligt inlägg! Låter som ett helt ok liv ni lever!

Här har vi haft varmt och fint väder, riktigt varmt!

Promenerade igår kväll och det var en riktig sommarkväll...

Loi har jobbat och är superförkyld, somnade direkt efter jobbet.

Jonny är på väg till London med Seb (15års present),

och hälsar så mycket!

Ha det bra! and...

...keep on...

D.

2009-09-16 @ 07:32:58
Postat av: Lina

Du är så söt!

2009-09-16 @ 08:46:59
Postat av: Nuken

You did it!!! sötnos.

Vilken härlig siluet...NYC..

Jag har blivit tvärförkyld inte perfekt timat med mina sista dagar i Happis..dessutom regnar det just nu..

men solen skiner i mitt hjärtya för din skull :-)



Kraaaam

2009-09-16 @ 13:18:07
Postat av: jii

2009-09-16 @ 17:58:15
Postat av: jii

ååh vad härligt det låter :) ja tack bildinlägg!! ps du är nog snyggast i NYC :)

2009-09-16 @ 17:59:57
Postat av: annapanna

bra jobbat bruden! just keep on ;)

2009-09-16 @ 21:45:48
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0