how can I put into words?

idag har varit en såndär fixardag, som behövs lite då och då.
jag har fixat med internet, tvättat, fräschat upp på rummet,
pluggat, beställt böcker och bara myst på! har som sagt inga lektioner
på fredagar vilket är kanon.

ikväll har jag och golftjejerna varit på en jättemysig restaurang/bar
och bara myst på, vilket fint område det var alltså!

imorgon väntar en heldag i new jersey, hos jossan!! så länge jag hittar
dit är jag nöjd, sen hoppas jag att jossan har planer för dagen för
mig som vilsen brooklynbrud ;)

dagens hälsning; farmor och farfar + mormor och morfar!! hoppas ni
har det bra och hoppas du börjar bli bättre mormor. tänker på er <3

ps. lina o johanna, jag har bytt sida idag... det stod ngt om ett skypesamtal
20.00 svensk tid...

sov gott /L


Kommentarer
Postat av: lina

aj aj aj...

2009-09-19 @ 16:23:04
Postat av: Eva

Låter trevligt med utflykt till NJ. Var i NJ bor Jossan? Mina släktningar som jag besökte under flera år bodde i Plainfield. Ha det bra. Kram Eva

2009-09-19 @ 18:49:50
Postat av: manda

Härligt att se att allt verkar gå så bra! här hemma missar du inget speciellt, så fokusera på allt roligt du får uppleva :) massor med kramar!

2009-09-20 @ 20:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0