Hey Manhattan

Fick ett låttips av Jonny idag, hehe... Du är för rolig du.
Låten var väl inte min favorit, men texten var bra.
Kommer säkert använda mig av den i bloggen framöver!

Jag ville egentligen bara kika in och säga tack för alla fina
kommentarer vi får på bloggen. Helt sjukt vilket stöd man har
från alla håll och kanter. Jag är så glad att jag har så underbara
människor i mitt liv! <3 Det betyder så mycket.

Här regnar det idag, men jag har försökt göra lite ärenden.
Är alltid ledig på fredagar vilket uppskattas! Har ändrat lite
ämnen idag också, så nu är schemat spikat och det känns bra.
Lite roligt att man är tillbaka i skolbänken igen!

Ps. Grattis i efterskott Alma, sötnoskusinen!

Ne, nu kurrar magen alldeles för mycket så bäst att man går ner
och äter lite lunch.

Vad gör ni där hemma? Ser idol nu I guess... Jag måste börja följa
det på nätet!

Jag hör av mig senare! PUSS /Linnean


Kommentarer
Postat av: lina&amanda

du är bääääst :)

2009-09-12 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0