helt klart på bättringsvägen

vad gäller både bloggskrivandet och förkylningen så är jag helt klart på bättringsvägen.
har varit riktigt jobbigt att bara ligga död på kvällarna. men idag kämpade jag mig igenom
7km när stora delar av boden tog ut sina löparsteg i garnisionsmilen. det är roligt med
aktiviteter i stan. allt från 800 blåklädda lumpare till 10 åringar och pensionärer hittar
man ute i spåret. själv blev det en promenad för mig. har som sagt varit sjuk, det håller
väl i sig lite men helt klart mycket bättre. ska försöka vila upp mig i helgen så jag överlever!

igår fick jag prata med syrran i drygt en timme. tror att det är den kuren som hjälper!
vi pratade om allt möjligt och jag försökte visa linnea att jag tonat håret i en orangefärgad
ton. dock kunde hon inte se så mycket och det gick inte att skicka någon bild så då bjuder
jag på en liten bild på mig och mitt morotsfärgade hår. (ljus kopparblond hette färgen)


hur som helst, längtar supermycket till jag får prata med dig igen linnea!
det är något beroendeframkallande som gör att jag bara måste få prata med dig!!!
är in i ditt rum lite då och då och tänker på dig, kollar på bilder på oss och kollar på
resor hela tiden! hoppas hoppas hoppas att det går! tusen miljarders kramar till dig
bästo mega super syrran! väntar här på skype tills du kommer! *smack* *smack*

Kommentarer
Postat av: systeryster!

ååh du är så söt gumman!! <3 fortsätt skriva fortsätt skriva ;) hur är idol förresten?!?

2009-09-18 @ 20:52:23
Postat av: marie

Ohh kommer du ihåg vad denna hårfärgen hette eller gjorde du hos frisören! såå snyggt! maila mig gärna =)

2012-10-21 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0