GO BLACKBIRDS!

Sitter och pratar med min älskade syster på skype just nu!
Shit vilken toppensyrra jag har <3
Taack gumman för idolklippen! :)
Hoppas det går bra med projektarbetet också! Vad kul med NSD ;)

Ville även säga att pappa har skickat över lite bilder nu, så när jag får
en minut över ska jag lägga in lite bilder.

Nu måste jag dock duscha, för vi ska se fotbollsmatchen här utanför!!
GO BLACKBIRDS!! (försöker göra ett fågelläte)

Sen ska jag träffa Josefin på manhattan, weeoo!!

I'll be back! Love /Linnea



Kommentarer
Postat av: PapaD

Hoppas det gick bra på Manhattan...

Provade ringa men måste hoppa i säng nu,

lycka till på golftrippen, både med golfen och det övriga!!!!

Vi tänker på dig hela tiden, glöm inte det!

Kramar!

D.

2009-09-13 @ 01:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0