den bästa relationen någonsin

Som det kanske har framkommit här i bloggen så älskar jag Linnea och hon älskar mig! ;)
Det är såklart man älskar sitt syskon men ibland kan man bråka lite.
Jag och linnea har ju umgåtts varje dag och det kan ju som sagt leda till lite tjafs.

Men det finns ingenting dåligt med min syster. Hon är verkligen världens bästa!!!
Det är inte alltid man är överrens. Som ni som känner oss kanske redan vet är jag
och Linnea inte så lika varandra. Linnea är den språkbegåvade och såklart mest allmänbildad
och duktigast på det mesta. Men å andra sidan är jag bra på annat som Linnea inte är lika bra
på. Tex inredning, design och att fotografera. Det är väl kanske därför vi kompenserar varandra så bra!

Vi har nämligen inte bråkat på hur länge som helst, kanske beror lite på en mognad som har vuxit fram.

Vad gäller utseende har jag väl också hamnat lite i klämm och fått pappas utseende!! (KUL...)
Haha ne jag skojar bara! Inget illa menat mot dig heller pappa, kom bara och tänka på när jag var
mindre var jag väldigt irreterad på att jag "liknade en kille" och Linnea var så lik mamma som var tjej!

Det jag försöker komma fram till är att mina inlägg här kanske inte är så rättstavade och korrekta
vad gäller den svenska grammatiken. Linnea har alltid fått rätta efter mig, hon är som sagt en språkbegåvning!

Haha nu blev det här inlägget väldigt konstigt men det får ni bara skratta åt.
Här för ett tag sen hade jag skrivit på min blogg om pannkakor, Linnea tyckte det var så roligt
eftersom att jag hade stavat pannkakor med ett "n" (pankakor). Nog vet jag att det stavas med två
stycken "n" men varför gjorde jag inte det då?! :p  Det kan man ju bara skratta åt såhär i efterhand!



Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAAAHA ni är roliga ;D

2009-10-01 @ 17:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0