Brynäs for the win!

Åh vad glad jag blev av det förra inlägget Loi!

Ja, som Lovisa sa så ska vi försöka göra lite tippningar m.m. genom årets Elitserie.
I x antal år har vi i familjen alltid tippat slutställningen i serien,
vilket vi kommer göra även i år. Men nu ska jag och Lovisa även tippa varje
Brynäsmatch och se vem som får flest rätt i slutet! WOHO. I <3 Hockey. Haha...

Det riskabla med att jag skriver om detta i bloggen är att jag kommer tappa
mina bästa vänner som läsare, puh.. ;)

Blir att hålla utkik efter en toppenmatch att se om syrran kommer på besök!
Ojojoj. Sist var 2000, så bäst att man ser en till match innan det blir 2010!

Annars har måndagen har varit riktigt bra! Vädret fortsätter dessutom vara på
topp här i NYC, tummen upp för det. Imorgon blir det träning på förmiddagen,
filosofi och SEDAN SE BASEBALL!!! Blir mest troligt så, Taysha i tennislaget
frågade om jag ville hänga på! Hoppas det blir av, lägger in bilder i sådana fall.

Nu måste jag krypa till kojs! (Blev ingen bild idag, Lovisa fixade ju det.. Hehe)

Kärlek till mina bästa /L

Kommentarer
Postat av: Linis

Jag läser fortfarande, hoppar bara över några rader ;p

2009-09-22 @ 08:44:48
Postat av: jossan

Färjestad i mitt hjärta... xD

Nej i år håller vi sams och hejjar fram henrik Lundqvist istället!! Ska fråga min hostmom om biljetter!

Hoppas att du får en trevlig vecka, verkar ju som att sommaren stannar ännu ett tag! :) Kraam

2009-09-22 @ 18:36:44
URL: http://josefiinlindberg.blogg.se/
Postat av: johanna

jag håller med linis :) man hoppar vidare till det väsentliga ;b

2009-09-22 @ 22:14:03
Postat av: Jonny

Om du ska se på baseball, kom bara ihåg att grabbarna från sydstaterna äger varenda nordstatare så hårt, så är det bara. Se bara hur det gick nu senast: http://www.ajc.com/sports/atlanta-braves/braves-thump-mets-143592.html

2009-09-22 @ 23:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0