älskade mormor!

åååh jag är så glad!!!
har äntligen fått prata med mormor på riktigt sen jag kom hit!
helt underbart. tack för pratstunden mormor <3
älskar dig!!




igår var det meningen att jag skulle skriva ett inlägg innan jag
gick och la mig men då krånglade internet (hm, det har en tendens
att tjorva lite då och då här på skolan).

det jag ville säga igår var att;

- 3 veckor har gått sen jag kom hit!
- 3 månader kvar till jag åker hem på jullov!
- 2 månader till systeryster blir myndig! (vad gör du på din födelsedag babe? hihi)

weeeii!

att tillägga;
jay-z - welcome to new york city, är en mkt bra låt.. tipset kom av
killen som såg jay-z förra veckan i london.. man är ju inte direkt avis,
sen att jay-z bara var förbandet och att COLDPLAY var själva huvudbandet
gör ju inte saken bättre ;) kommentarer på det? hehe..

seeeyaaa /Linnie (mitt nya namn I guess)

Kommentarer
Postat av: johanna

Linnie är ju faktiskt lite mer tjejigt än UBBEE ;b men du kommer ändå alltid vara ubs, ubba, ubbe ubbabubba osv osv ;) puss ;-*

2009-09-23 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0