090909

Häftigt datum idag! (Eller ja, det är ju tekniskt sett 090910 hemma nu men)

Mitt schema idag;
- Pratade med Mami och Lovisa på skype <3
- 12 - 13.15 ENGELSKA (kändes bra första lektionen iaf)
- 14 - 14.50 OS (orientation kurs.. om hur college funkar osv)
- Prata med älskling på skype ;-* Fick pianouppträdande också!
- 16.45 - 18.00 Oral Communication (hm, spännande)
- 18 - 20.30 Sociologi (ahh, spännande men tufft)
- Tränade lite golf med laget på storplanen


Igår var en speciell dag också <3
You and me babe.

Ne nu ska jag sova.
Förresten ska jag försöka ladda upp lite bilder snart också,
känns som att det är efterfrågat ;b

Tänker på er där hemma, tack för allt stöd ni ger mig.
Det betyder så mycket.
Jonny, du är en klippa!! Jag hoppas ni ger Lovisa en utmaning på tävlingen,
om ni nu inte delar tävlingen?! If you know what I'm saying!

Jag hör av mig snart igen.

Puss Lovisa, dags att skriva ett nytt inlägg? ;)
Din tuuur!

/Linnea


Kommentarer
Postat av: D

Kul att det börjar komma igång med "vardagssysslor", spännande att höra mer om det!

Ska fixa skype till kvällen...

morgon här nu.

Ha det bra...

Keep on fighting!

D.



2009-09-10 @ 06:56:23
Postat av: Eva

Du kommer att fixa allt jättebra. Tro på dig själv.

Du är otroligt modig som gjorde det här. Jag tycker det var så roligt att få se var du kommer att tillbringa den närmsta tiden någonstans.

Eva

2009-09-10 @ 15:55:28
Postat av: ubbesgebis

jaa bilder nu tack :D har ni skola på kvällen?!? saknar diig ;-**

2009-09-10 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0