nu är det dags

inte bara för ett nytt inlägg, utan för att linnea att ta tag i träningen.
det behövde jag ju inte fundera så länge på..
gick med linn till gymmet och skulle försöka komma igång med styrken igen..
tänkte ta mig ett sköönt litet pass, men NE när jag entrar gymmet kommer en snubbe fram
och helt plötsligt ligger jag och gör armhävningar på golvet... puh!
fått mig ett träningsprogram nu så det är bara att kämpa på.

har haft en tuff vecka i skolan, med bl.a. två mid-term finals (history + sociology)
och ett tal, inlämningar och läxor.. menmen, blir liiite lugnare nästa vecka i alla fall!

kom nyss tillbaka från en promenad med linn! vi gick över brooklyn bridge och tillbaka,
grymt härligt att komma ut i friskluften efter att ha suttit framför skolbänken hela dagen.

imorgon kör vi igång med golfen igen, så 6 AM åker vi till pelham och tränar.

det var en liten uppdatering från mig, inga bilder från halloween läggs upp.
blir ingen pumpa nästa år.... haha

BÄSTA i veckan; LINA KOMMER OCH HÄLSAR PÅ MIG!!! 13-20 dec! I can't wait,
det gjorde min vecka <3 (Ps. Hoppas på lite eftersläntare också)

Lite bilder från förra veckaaan, ååh så himlaa bra ;-*

        

Love from Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0