Linnea + Thanksgiving Break = sant

  

  

  

  

Bilder från mitt lov som jag tillbringar med Malin o Lovisan ;)
Hunnit med;
- Visat brudarna min skola
- Sett basket, både herrarna och damerna! Vinst * 2 för LIU!
- Mys i South Orange (inkluderar bl.a. upptäckten av doften på hollisters kläder, jag döör!)
- Godfrukost
- Shopping i Jersey, blev två par jeansshorts, en hood, en väska och en sporttop!
- Tåget in till city
- Middag på Applebee's, där jag åt en hamburgare med mozzarella, tomat och pesto! WOW!
- Stros runt Times Square där shoppingen avslutades.

Vi fortsätter imorgon... ! Då väntar city med allt vad det innebär och sen
vår egen lilla knorr på thanksgiving, PALT i Jersey! Jag längtar!

Livet har sina goda stunder /L

Kommentarer
Postat av: D.

Vad härligt ni verkar ha det!

Skönt med lov, det är du värd!

Såg bara att det verkar som shortsen du köpt var lite trasiga, kanske kan kolla om de har några hela...

D.

2009-11-26 @ 08:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0