jaa må hon leva!

STORT grattis till min lillgumma som har blivit 18 år idag!!!
Tekniskt sett igår, både i Sverige och i Usa!
Helt sjukt, nu får vi se om det blir du som kommer och hämtar mig
på kallax till jul!
Hoppas du hade en underbar dag gumman, önskar jag hade varit där <3



Var ett tag sen jag skrev nu, och ÄNNU en helg har gått.

Hunnit med både det ena och det andra! Här kommer en kort sammanfattning;
I fredags var vi och tränade i Princeton, spelade 9 hål och filmade lite sving!
Grymt härligt väder :) På kvällen gick vi ut i the village, hela golflaget. Trrrevlig kväll!
I lördags blev det träning och sen ut på dth i the village! Vilken överraskning när
Lovisa o Malin kommer in!!!
Idag har vi sett finalen i damernas volleyball och de vann helaaa skiten! Grymt!
Slog lite golfbollar ute på fotbollsplanen med grabbarna innan jag for till little italy
och åt middag med Lovisa och Malin! Myspys

Lady Gaga - Bad Romance, har fastnat på mitt huvud för tillfället.

Två dagar skola, fem dagar lov. Det är positivt!

Kom nyss upp efter ännu ett brandlarm.. Sleep Well /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0