I'll fight you

Oops, dagarna rullar iväg och inte skriver jag någonting här.
Förhoppningsvis har jag väl några trogna läsare som tappert
tvingar sig in här någon gång då och då!

Hur som helst, skrev sist i söndags.

Sen dess har jag väl hunnit med;
- Ett träningspass i WRAC
- En golfträning
- Ett gympass
- 3 lektioner (har bara 5 den här veckan, uppskattas)
- Plugg
- Förlorat i Röj

Haha, okej kommer inte ihåg någonting mer..
Lät ju verkligen intressant det där!

Ps. Hoppas ni bad Pink skriva autograf på MIN biljett....
Näää, jag hoppas ni hade kanonkul tjejer och att ni lyssnade
åt mig! Önskar jag varit där med er och myyst ;-*

Ps2. Nu blir det en ny playlist på spotify (hehe ja, jag kan använda
det fast jag är i USA, magiiii
). Den kommer innehålla mina
favoriter kelly, avril och pink.
Kelly Clarkson har ju slagit till igen, Already Gone är bra bra bra.


Nu ska jag och Linnen se Gossip Girl, heja oss!





/Linnea

Kommentarer
Postat av: Linny på 15th floor

Linnen - de var nå nytt , I like it baaajbyy

2009-11-12 @ 05:22:41
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/
Postat av: lovan

VAD FIN DU VAR I HÅRET GUMMAN! ;) välvårdat!! miss u

2009-11-14 @ 15:44:15
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0