"Hur snabbt går tiden inte egentligen?"

Citerar min kära syster, som verkar ha fullt upp med annat istället för
att uppdatera vår kära systerblogg. Eller vad sägs gummsi?

ÄNNU en helg är över i staterna (helgen är över i Sverige också iofs,
men ja ni förstår) och ännu en bra helg!
Blev utgång igår, riktigt roligt. Idag har jag och Linn gjort ett ryck
med plugget (varvat med lite julmusik), sen sett baskettjejerna förlora
i förlängning. Men stämningen, ojoj. Jag trodde jag var med i en film, ni vet.
Galet.. Band, pep squad, dance team och en stämning som hette duga.
Sett Gossip och bara myyst på med Linnis ikväll, det gillar vi!

Nu blir det hårdkörning en dryg vecka sen väntar thanksgiving break
och 5 dagars ledighet, skööönt.

Haha, sötmami tog en bild på mig när vi skypade!
Hon gillar min nya mössa ;b
Gud vad jag saknar er, längtar till jul <3



It's a beautiful life, wohoho /Linnea

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så söt och jag blir så lycklig när du skriver sådana här glada inlägg ;) kan vi lyssna på julmusik när jag kommer också? puss, saknar dig

2009-11-16 @ 10:31:02
Postat av: anna

Ja, det är väl snart dags för lite julmusik och pynt. USA är väl landet för julpynt. Du kommer inte bli besviken. Kanske bara när du kommer hem till Boden igen... Ska bli kul att ses och höra lite mer!

2009-11-16 @ 16:56:25
Postat av: Anonym

och vi saknar DIG!!! superfin i mössa, gullunge :) nu har jag fått tillbaka min vinterjacka också, haha ;) PUSS BÄST!!

2009-11-16 @ 16:59:10
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: D.

Härlig helg!

Hoppas jag får igång skype på kursen...

D.

2009-11-16 @ 18:41:02
Postat av: M. Michaelides

What's up with that hat?? Drop the hat and focus on the swing changes, it's all in the release...

2009-11-17 @ 09:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0