hej hej hallå

skrev ett sånt fint inlägg igår, som bara försvann.
blogg.se verkar inte fungera som det ska alla gånger,
så lite kritik för det.

har varit en toppenhelg verkligen!

lördagen erbjöd;
- morgonprommis till brooklyn heights med linnis, så himla sköön...t
- bästa skypesamtalen <3 love my friends and family
- basketpremiär i wrac! liu mötte nyit, där liu gick segrande ur striden.
de spelade riktigt bra faktiskt, kommer bli kul med basket i vinter.
- fixa o dona
- myskväll med film och gossip girl. är så kul att se gossip när man
känner igen sig överallt.. roligt när de pratar om de olika skolorna också,
typ brown, yale, harvard, portsmouth för det är ju de skolorna vi möter
i golfen!

söndag;
- plugg
- pratade med bästa farmor idag! alltid lika kul!
- manhattan och närmare bestämt herald square, 34th street med linn!
shopping för fulla muggar blev det! jag försökte hålla mig men lyckades
komma hem med; en mysvinterkofta, en "jul"klänning, en mössa, två
tavlor och en parfyyym
- en sallad på applebees för att sedan avrunda kvällen med en välbehövlig
prommis med l i n n! hihi

en snabbversion av min helg alltså!
lägger in ett par foton som bildbevis på det hela :)

        

hade ju skrivit massa bra igår, men nu kommer jag inte på någonting.

skriver därför mer imorgon, för jag måste sooovaa...

hoppas du haft en bra dag pappa <3

/Linnea

Kommentarer
Postat av: D

Tack för hälsningen!

Det blev bra till slut...

Kommer att maila en länk till en Boxerägare som ska placera om sin "Razzi" 2 år...

D.

2009-11-09 @ 21:09:58
Postat av: Lina

Det var så roligt. När vi var i stockholm var vi på Bio och såg Trubbel i Paradiset. i Filmen snackade dom hela tiden om Applebees men jag hade aldrig hört om det förut. Sen direkt vi kom hem och gick in på facebook hade du varit där, det var lite coolt ;b

2009-11-12 @ 09:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0