Ge och ta

Okej, kommer nu att skriva några rader till mitt kära Brynäs.

Jag trodde vi hade pratat om det här, det här med att ge och ta.
Vi har ju kämpat så länge.. Hade vi inte en deal?
Som idag till exempel. Jag skulle gå upp 05.00, åka på golfträning och
träna till c.a 11, sen köra ett gympass och direkt efter gå på filosofin.
Vad skulle ni göra då? Jo, ni skulle VINNA över modo och foppa.
1-5, det kallar jag inte ge och ta.. Men då vet jag iaf.

Hoho, okej det finns dock en person i Brynäs som försöker!
http://tv.hockeyligan.se/?contentid=10892022785
(Veckans stjärnor, v.46) Markan levererar..

Nog om hockey, vet att mina vänner redan gett upp läsandet..

Lägger in lite bilder som komp!

Ska kämpa vidare med sociologiläxan nu, man kanske
skulle agera student ibland också ;)

Liinnnsii, visst dämpar du dig där bak? Tycker det snörvlas
lite väl mkt. Lägg ner grisen!

So long.


Golfis


En annan "golfis"...


Hittade lite cupcakes i caf!


Basket i söndags, weoo


Linn + ea!


Bild från idag på träningen!

/Linnea

Kommentarer
Postat av: Linnis

Blir såå glad varje gång du skriver om vårt kära Brynäs! Ska hälsa Markan från dig när jag åker hem över jul baby ;)

2009-11-18 @ 14:16:19
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0