livet på en pinne

Guess what! I feel the world's on my side
The Brooklyn Bridge stretches below me
A billion souls all dying to know me
Well here I am! Loaded with promise
And knee deep in grace
What I want is here on my face and
I feel like I own the whole damn place

Hey Manhattan! Here I am! Call me star-struck Uncle Sam.
Strolling Fifth Avenue
- Just to think Sinatra's been here too
These myths we can't undo they lie in wait for you
We live them till they're true,
Manhattan doobie doo. Hey Manhattan doobie doo.



Åh, jag äääär så glad (tänk er att jag låter som Björn Gustafsson när han säger att röran är så stark.. "Åh, den äääär så stark")..

Först och främst så har jag bara morgondagens skola kvar innan jag får ett efterlängtat Thanksgiving Break. Ett break. Har planerat in det ena och det andra, och jag längtar massor! Blir basket, myys i jersey, shopping, god mat, middag hos Julia, övernattningar i jersey och massa myyys.

SEN, den 13 december entrar LINORNA nyc!!! Jag är så fruktansvärt glad, jag vet att det kommer bli en heelt
sjukt underbar vecka. I can't wait!

pratade med bästa johannis idag också! hon kommer och myser med mig till våren, ååh vad braaa det blir ;-*






"Lots of people want to ride with you in the limo, but what you want is someone
who will take the bus with you when the limo breaks down.."
Oprah Winfrey

Sweet dreams /Linnea

Kommentarer
Postat av: Anna

jag kommer också till våren ?! :/ varför längtar du aldrig efter mig? :/



PUSS ;-*

2009-11-24 @ 15:22:05
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: Anna

Och sedan får du inte glömma Black friday. Under thankgsiving helgen. Helt sjukt bra shopping!!!

2009-11-24 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0