När vi närmar oss jul

Okej, jag börjar med min fråga. När kan man börja julpynta?
Är det för tidigt att börja nu?
Vet inte vad det är med mig, men jag börjar redan känna julstämning.
Det känns rätt bra dessutom, särskilt efter min dröm inatt.
Jag drömde att jag kom hem till Sverige dagen innan jul, vilket jag
också kommer att göra.. men det kändes så skumt att komma hem
så sent. Jag har alltid varit hemma hela december och fått den dos
av julkänsla jag behöver, så jag kanske ska börja tuna in julkänslan
redan nu. Eller vad sägs?

14 November idag, vilket betyder att om en månad är min underbara
Linis här!!! Kan inte förstå, det kommer bli så bra! <3

Dagarna bara flyger iväg, galet verkligen.

Har kört på med skola, träning och golf de senaste dagarna.
Igår var vi i Jersey och tränade. Gick superbra, så det kändes skönt.
Vi filmade och jobbade på svingen, sen beställde vi grepp osv. Mkt mkt bra.

Nä, nu ska vi reda ut hur kvällen ska se ut. Många bra förslag,
det är ju inte NY som är problemet!


     
1. Jag och Linnen!          2. Jag o Julia!               3. Pizza m. peanut butter, marshmallows och sylt...


Ha en bra helg. Love /Linnea


Kommentarer
Postat av: D.

Härligt inlägg!

Verkar som du glider omkring på en Räk...sorry,peanutbutter macka.

Antar att det löser sig med både Amerikansk och Svensk julstämning, det är väl inte så tokigt!

D.

2009-11-15 @ 12:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0