big girls don't cry

eller?

Har precis kommit hem från city, där jag ätit en god middagmed Malin! Vi åt på Olive Garden på Times Square, mycket bra.

Innan det var jag med tennisbrudarna (linn, taysha, alex o ashley)
och min golfis andrea till Modern Museum of Art! Mäktigt.
Var hur stort som helst, och man hittade sina egna guldkorn.
Fanns med några svenska konstnärer, alltid lika kul.
Sen hade de en utställning för dig pappa, "geography and landscape".
Eller vad säger du Dan aka Landscape Engineer? ;)

        

1. Brudarna
2. DEN HÄNGER PÅ VÄGGEN!
3. Snygggt
4. Linn + ea : )

Skönt med helg, få en liten paus i skolan. Varit en kämparvecka, men nu är det värsta
över på ett tag i alla fall.

Ska försöka ta tag i mitt liv som bloggare, sen så är ju insatsen från den andra parten
i den här bloggen också väldigt bleeeek. Hoho systeryster vad pysslar du med?!

Passar på att önska TOMMY, emile, kalle och totte lycka till på resan till Australien,
hoppas det går superbra!

Hade träning igår och idag på Pelham och Splitrock, körde även ett styrkepass med
Adam igår.. Här kommer en bild på glada Nean på golfträning.




Hoppas ni har det så kul i Stockholm tjejer, önskar jag var med er <3

Kramar /Linnea

Kommentarer
Postat av: D.

Härlig höstbild från golfbanan!

Och surprise: Linne goes cultural...

D.



2009-11-07 @ 16:03:18
Postat av: Anna

2009-11-07 @ 16:07:49
Postat av: aussieswedes.blogg.se

Vi grabbar från Australien tackar för din omtanke och önskar dig även all lycka i brooklyn =)

2009-11-13 @ 01:26:09
URL: http://aussieswedes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0